Den efter den lugna träningen..

Tjenna !

Japp idag vart det en oerhört nödvändig dag i skolan, som alltid.. Började 11.10 med natur slutade efter den lektionen 12.20 cirkus ungefär. Och det enda jag gjorde var att gegga jäst med socker så det blev en sörja och ta massa celler från min insida kind och kolla på i mikroskop. Så väldigt givande, nu kan jag bli läckare, ungefär en sån som Cameron och Chase i House! MVG på de!

På träningen skulle vi ha lugn träningen, och ja lugn blev de tom i övningarna. Lycks framfart, eller ja snarare Lycks trippande fram i övningen med långbollar gjorde min och Paiges träningen, man skulle lägga en lång boll över huvudet så hon vet inte när den kommer, istället för att springa trippar hon som en balettdansös fram på planen, precis som på match. Vi skrattade så vi grät! Trodde inte de kunde bli värre men då kommer Emma och kör höga knän hela vägen istället!


"Går man mot strömmen når man tillslut källan"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: jossan

vill inte verka petig men läkare stavas inte med ck ;) och ja lycks stil var grym

2009-09-07 @ 22:37:04
Postat av: Hansen

kan hända även den bästa...

2009-09-08 @ 13:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0