Den efter coopertestet..

Tjenna !

Idag vart det Coopertest (3 km på tid). Det är man ju alltid lagom taggad till måste jag ju säga och det var inte ultimata dagen idag heller. Vaknade 4 gånger inatt för att jag drömde att jag dog, så fick inte riktigt min skönhetssömn där. Men klarade ialf gränsen och slipper vara med i löpgruppen :) Alltid något att se possitivt på en annars sorglig dag som denna. Hade nämligen matte idag vilket gör så att man bara vill sjunka under jorden! ne ja hörde att hon hade fel där, ja de hade hon, nej eva jag hade rätt bara att jag gör på ett annat sätt, och så kollar vi facit, ojdå, hade jag rätt där också, nemen se där det kunde man väl inte tro :O.

Ner på stan sen med Fia :) Men orkade inte när hon skulle prova enligt mig 7 identiska bh:ar. Men tydligen var det något som skiljde dom, ungefär färgen, för det ena var tydligen mörkrosa, sen andra cerise. Allt tålamod i världen har man faktiskt inte ;).

Sitter just nu och kollar på youtubeklippen från Roast på Berns. Älska Björn Gustafsson!



"I krig och kärlek finns inga regler"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0