Den där jag klarade dagens mål..

Tjenna !

Jag och Jenny har ett mål inför varje mattelektion. Sätta "ST" på plats! Vill ju inte hänga ut någon såhär på internet, läser ju trots allt rättskunskap och vet vad det handlar om. Nej nu ska jag inte ljuga, visst läser jag rättskunskap, men har nog 50/50 på att vara vaken och sova på de lektionerna. I vilket fall så sattes hon på plats idag IGEN! Och jag känner att vi har övertaget nu Jenny! För SÅ mogen är man när man går i trean på Sanda! Ja menar det är ju inte för intet som vi idag på lektionen lärde oss göra RÖD text i Word och det här kan jag sätta något på att ni inte kan, INFOGA EN BILD!

Efter ännu en otroligt krävande skoldag som inte gav mig något som helst. Ja förutom innebandyn i morse givetvis! Sofia följde med hem till mig för att baka pannkakor :) Och mina pannkakor innehåller vaniljsocker! Så är det bara, men nej de ville Sofia byta ut mot linfrön, havregryn, keso och fullkorn någonting, hallå, skulle vi inte baka pannkakor? Inte någon dietist a la du är vad du äter slash mitt midjemått Gunvor! Alla pannkakor blev ialf tillslut bra, utom en, den jag gjorde som blev lika tjock som ca 4 av fias!
  Ne nu ska jag ta tag i mitt liv och läsa religion, mellan raderna ialf, för ikväll blir det hem till Sofia efter träningen och äta pizza och kolla på lillefot. Jag vet SÅ mogen är man när man spelar i JIK dam!

Imorgon kommer min domedag. Ska paddla kanot/kajak vilket som nu är skillnad. Och när jag hade det i sjuan så var jag nog i vattnet lika mycket som jag var i kanoten. Jag och min kompanjon paddlade in i stora högrejer, gräs och in i en jävla masssa stenar. I ´åttan paddlade jag Tessi och Melinda vilse mitt i sjön! Ska inte räkna upp hur många gånger jag katrade heller, känns inte som någon idé.

"Man ska smida medan järnet är varmt"

 

Caroline Hansen


Kommentarer
Postat av: Jenny

övertaget? haha känns som vi äger matteletionerna och har vinsten i handen redan :D matte har för första gången på 12 skolår blivit riktigt kul :P

2009-09-25 @ 21:39:24
URL: http://iloveoboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0