Den utan Michael..

Tjenna !

Skulle egentligen gått på Michael Jacksson- This is it idag. Men det blir inte så. Går jag så kommer jag somna under reklamen, och jo jag vet. Jag snarkar, men det är inte det som är det värsta, för om någon rör mig eller jag vaknar till kan jag få världens ryck för att jag blir så rädd! Haha.
Samtidigt var ju inte hans största fan. Tyckte folk var jätte roliga när de sa att han dött, för själv trodde jag att han dog för 50 år sedan. Dock blandade jag ihop honom med Elvis Presley. Vilket inte var jätte smart, men är jag känd för att vara det ?
JA DET ÄR JAG !

JIKS hemsida, svarande Josefine Ohlsson!
Lagets kloker: Hansen



Favorit i repris imon!

"Man lever bara en gång, se till att prioritera det som är viktigt"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0