Den med sorkjakten..

Tjenna !

Dagen, eller rättare sagt dygnet började med att det är sviinkallt i mitt rum och jag får gå upp och dra på mig mjukisbyxor och tjocktröja för att inte frysa sönder. Det visar sig senare att jag har glömt att sätta på värmen på elementet, men det är ju inte det första man tänker på direkt när man lugger där och skakar av köld under täcket.

Sen bar det av in till stan med pappa. Hatar att shoppa men med pappa är det kul :) eller ja han betalde idag och då går det an att shoppa ;) haha. Förutom mina grejer skulle vi försöka få bort sorkarna och mullvadarna som invaderat våran gräsmatta, förutom någon grej som granngården rekomenderade tyckte pappa han hade den ultimata idén. Han ska skräma ut dem genom att tuta med en huligantuta i hålen.
Inne på biltema
Pappa: Hej, har ni några sådana där huligantutor
Biträdet: Jo, ja det har vi på båtavdelning (ser på min JIK-overall) Jaha, ska du på match nu eller?
Pappa: (jätte stolt) Nepp, nu ska vi ut och jaga sorkar.
Biträdet: jaha, jaja...

haha, var kul i stunden ialf ;)

Har idag även hunnit med att utklassa pappa på NHL för att sedan med min egen gubbe Caroline Hansen ligga bakom 5 raka segrar i mitt AHL lag. Snart så får jag spela i NHL!!

"Naturen har givit oss två öron och en mun för att vi ska lyssna dubbelt så mycket som vi pratar"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahahahahahaah

2009-10-28 @ 20:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0