Den med resursdag..

Tjenna !

Idag är det resursdag i skolan. Detta innebar att det var 6 st på träningen imorse. Resten hade typ prov, sovmorgon etc. Vi hade ialf 2 målvakter vilket alltid är positivt. Men bästa av allt vart INGEN SARG! Helt underbart att slippa ta upp och ner. Sådana småsaker som bara gör en på bättre humör! Mer sådant tack. Det blev ialf spel 2 mot 2 och jag och Lyck fick inte vara i samma lag :/ var ju liskom 1/3 chans att vi skulle få vara det men icke! I vilket fall var det mitt lag som vann, viktig vinst det i kampen Hansen vs. Lyck i allting. Roligaste var ändå på uppvärminingen, Lyck ska ta på sig skorna och för att jag ska slippa vänta sålänge tar jag hennes andra och knyter upp den, då börjar våran tränare "klippa" med fingrarna emellan oss, när vi frågar vad han håller på med så säger han att någon gång måste man klippa navelsträngen, efter det börjar han asgarva medan vi går iväg för att värma upp.

Nu sitter jag och ska plugga rättskunskap. Men eftersom jag vet att bryter man mot lagen och någon upptäcker det ex polisen så åker man på straff, böter, fängelse etc. Det är väl det enda viktiga ? Ord som plädering m.m. har jag ingen användning av. Att kunna EU:s tre pelare har jag heller ingen användning av. Satsar på ett MVG javisst!

"Allt är inte guld som glimmar"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: EMMA

var det peter som gjorde det?

blir inte förvånad haha.

2009-10-14 @ 11:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0