Den efter Paige 18 år..

Tjenna !

Fredagen började med pingis-turnering. Väldigt överraskande verkligen att jag och Lina var bäst i det. Var uppe i champions leauge bordet, ja en gång i alla fall. Jaja, vi var kanske inte bäst, men snyggast!

Sen följde en lååååång skoldag. Religion och det känns som att tiden står still. Bild, rätt slappt dock, ritade PowerPuffPinglorna och ja, man kunde nästan urskilja Bubblan, vilket är bättre än ingen av dem. Som sagt se livet från den ljusa sidan. Svårare senare när det är dags för svenskan, skriva 4 a4 sidor om "sund själ i sund kropp" på en timme! aaahh, skönt att veckan är över! 2 prov på¨en vecka, det borde inte vara lagligt!

På kvällen var det dags för färd till PAIGE! Utsökt planka, underbart umgänge! Vad mer ska sägas ? Vi var sedan tvugna att åka i två omgångar in stan, själv åkte jag i första. Så väntade på Paige utanför Centrum, där blev man dragen i sin kära mössa så att den nästan faller av och inte alls lite annorlunda blickar för att man inte frös sönder i högklackat (som jag aldrig lärt mig gå i) eller endast linne.

Kvällen avslutades med mat på mc donalds med Jossan.

Dagen kommer spenderas med Fluffer på Hv :) Gott!

"Prioritera vad som är viktigast"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0