Den efter matteprovet..

Tjenna !

Idag vart det domens dag! Jag såg hur pappret från djävulen själv började bränna på bänken. Kollar på första talet och det är inte långt ifrån att jag börja gråta. Kunde inte tal 1a. Då är det illa. Men jag tog mig igenom det! Och jag fuskade INTE! :) Det var nästan bättre av mig än att bara klara det. Ville ju inte åka dit första provet med ny lärare liskom. Eller ja, jag såg inte Ekwalls. Men sådant är livet. Jag lever i godtro tills vi får tillbaka det. För innan dess så vet jag inte att jag fått IG.

Det har 'ven varit gymnasiemässa på Sanda igår och idag. (Alla gymnasieskolor i Jkpg samlas och informerar alla 9:or om sin egen skola och så står de i olika montrara ungefär) Jättekul verkligen att bli tagen för att gå i nian när man går i trean, det är ju bara tre år yngre. Men jag fick ju massa gratisgrejer ialf :) Se det positivt i det negativa. Fick ju minimuffins ialf :)

Nu bär det av til lträningen. Ska bli väldigt intressant idag med tanke på att vi får veta hur vi ska ställa upp laget.

"Never look back"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0