Den efter match..

Tjenna !

Japp idag var det match igen. vann med 2-1. Mer behövs väl inte sägas. Saknade Lyck och Livh på mina kanter. Eftersom det var div.3 match så fick Emma J gå upp på forwarden för att aldrig/någon enstaka gång ha spelat där var hon grym (Y) Hejja Emma!

När jag kommer ner sitter Ida där med Adam. Ida har insett att Tranås har tagit omklrum 2 och är rädd för att de ska ta "vår" sida när de värmer upp. Smart som jag är tar jag då fram en sargbit och sätter precis utanför deras omklrum, sen lägger jag mina två klubbor där. Detta till Adams stora förvåning då han först efter 10 minuter säger:
"Asså, jag förstår fortfarande inte varför du la klubborna där.."
Sen kommer Felicia och Lisa, då frågar jag vad dom tänker när de ser den(menar om de fattar att Tranås ska gå över på andra sidan)
Felicia: HANSEN!
Hansen: Va?
Felicia: Jo direkt när jag såg dom tänkte jag bara.. Hansen...

Jo, men alla tar mig på allvar, javisst!

Imorgon blir det J-SM !! :) Och jag ska spela med Lyck och Livh :D WEEEJ :D

"Ingen kommer älska dig innan du lär dig att älska dig själv"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0