Den efter innebandyhelgen..

Tjenna !

Jo den här helgen har varit en riktig innebandyhelg. Kolla på match fredag, spela lördag kolla matcher söndag. Men det är livet ju så ska inte klaga.
Åkte in redan vid 12.20 från mitt kära Habo. Då vart jag tvungen att gå hemifrån redan 11.45 så ingen sovmorgon här inte! Nej sånt trams hinns inte med :S. Tar igen de på (den faktiskt inte egen initiativt tagande) studiedagen på tisdag! JIK vann ialf med typ 13-1 eller något i den stilen. Jättekul match verkligen!

Åt sedan idag igen på Kaffe Paus, inte undra på att mitt konto skenar iväg, dessa lagkamrater ni ruinerar mig! Ska ta med mig egna pannkakor (med vaniljsocker) nästa gång! Än en gång vann jag över Lyck! Jag vet inte riktigt vad det var vi tävlade i, men jag vann ialf! Det brukar sluta så tillslut. Jossan köpte idag bara godis för 7 kr, det måste vara något slags nytt rekord, fast nu hade hon iofs ca 2,5 kg choklad över hemma, men ändå ! Starkt jobbat José!

 

Nej nu ska jag ta tag i mitt liv. Min godispåse äter inte sig själv och min alldeles egna Scrubs box mår inte bra aav att inte spelas! Imorgon är det ny vecka med bortamatch i Blekinge mot Olofström!

 

"Ta inget för givet"


Caroline Hansen


Kommentarer
Postat av: emma

haha det måste vara något slags rekord ja :D

2009-10-05 @ 16:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0