Den efter en dag i Idrottshuset..

Tjenna !

Dagen började med att jag vaknade till de sköna tonerna av allting som jag vill kan jag göra aaah aaah aaahh aahhh, underbar väckningssignal. Klockan var då inte mer än 09.00! TUNGT! Men ska man spela så får man offra lite skönhetssömn. Det är det värt!

Matchen ska vi inte tala om! Förutom att Frida kan ha gjort årets mål :) Det var snyggt!
Herrarnas ska vi inte heller tala om, tungt att förlora, ännu tyngre att det just är mot Mullsjö!

Nästa vecka är det sista veckan innan LOVET :D och det är efterlängtat. Mitt lov kommer att bestå av NHL på xbox (så att jag slår Jossan igen i nästa turnering) och innebandy! Vilket är precis så som livet borde se ut!

Hörde även det snart klassiska citat på radion hem
Man spelar bara tills domaren inte blåser.

"Nya dag nya möjligheter"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0