Den där vi är effektiva..

Tjenna !

Började med en underbar sovmorgon idag! Hur underbart är det inte att kunna vakna upp ensam i (rad)huset och kunna äta frukost för sig själv! :) Men idyllen sprack ganska snabbt då det bar iväg till Sven-David och religionsförhör! Aahh, asså man blir typ rädd, han spänner ögonen ien som värsta amerikanska förhörsledaren eller något. Och när man svarat rätt på första frågan och tror att man går säker, nej då kommer det 3-4 följdfrågor. Nästan så att muntligt är värre än skriftligt här!


För att en bild säger mer en tusen ord..





Och för att jag är färdig med allt material till mitt projektarbete
I en annan del av Hansen
 - Mitt liv som poet

Ett sms och hjärtat slår en volt
Ja, det rusar iväg snabbare än Usain Bolt
Jag ser att avsändaren är du
Har aldrig varit lyckligare än nu
Trodde aldrig man kunde känna så här
Trodde aldrig man kunde vara så kär
I kärleken är jag fånge men ändå så fri
För i all framtid så kommer det att vara vi



Man saknar inte det man har
Förrän det inte längre finns kvar
Inte förrän det är för sent
Då det inte finns något att göra åt
Då det är för klent
Och inte räcker med ett förlåt


"Skönhet sitter i betraktarens ögon"

 

Caroline Hansen


Kommentarer
Postat av: Wendel

Älskar namnet på din poetbok :) nästan lika bra som en annan del av kina ;)

jag vill läsa den när den är klaaar minsann ;)

2009-10-28 @ 09:47:40
URL: http://kallasidde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0