Den där jag hittar ljusglimtar i det mörka..

Tjenna !

Usch, så deprimerad man får låta då! Men sånt är livet ibland vad går det att göra åt liksom? Ljusglimtarna är ju att jag bland annat vann intertävlingen mot Matilda igår på träningen med 2-2 :) Vi tävlade om vem som gjorde flest mål och båda gjorde två, vilket betyder att jag vann eftersom hon har 6 elitseriesäonger bakom sig. Det tycker jag inte är mycket mer än rättvist! Sen fick jag bossa på idrottslektionen idag med eftersom jag hade hand om den. Sen att det knappt gick at spela innebandy ändå med tanke på att alla tjejer spelade utan skor och alla(ja förutom klassen star Nordh) killar använde klubban mer som en yxa så får man vara nöjd! Värsta var dock efter lektionen när läraren filmat allt och vi sen skulle gå igenom det och man fick se och framförallt HÖRA sig själv. Ingen upplevelse jag vill att någon ska behöva uppleva! Ja mig får ni ju dras med, vissa vare sig ni vill eller inte men att se er själv på film menade jag mest !

Ikväll blir det att kolla på någon innebandy med Jossan och Lyck och om någon mer orkar med oss.

"Att vara bäst när det gäller"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0