Den där jag bränner pannkakor..

Tjenna !

Dagen började med HajHitlers lektion. Tyckte att jag var duktig som tränade handlederna när alla stationr var upptagna men nej, då skulle jag tydligen kört en annan lyftövning. Vaddå ska jag hitta på en själv eller ? Ja dessa måndagsmorgonar säger jag bara, vad ska det bli av med dem efter att vi 91:er har slutat ? Du kommer få ett helvete Fluffer!

Eftersom jag ha rhåltimme i två timmar efter gymmet så drog jag hem. TACK Jenny! Hon berättade att naturen var inställd, så att sluta 09.00 en måndag är inte helt fel. Och då har man 50 % av en dags träningspass avklarade och eftersom det är måndag så är det träning med laget med :) Så SLAPP dag! Det behövs!

Just nu steker/bränner jag pannkakor, ser inte sammanhanget med att sitta framför datorn samtidigt. Om det nu skulle finans något, har svårt att tro det.

"Fokus mot målet"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0