Den där en hel dag är igenomsegad..

Tjenna !

Började med en underbar morgon, under täcket var det varmt och skönt, kuddarna låg perfekt, Raj-Raj (min maskot som sitter bredvid sängen) hade inte blivit nerkastad på golvet.. Sen hände det, klockan ringde, försökte avbryta attacken genom att trycka på snooze, men den är listig mr.Sony och 9 minuter senare går den till anfall igen. Var tvungen att masa mig upp för frukost.

Träningen började bra, men sen ska Peterbabbla på om något, jag slutade lyssna efter 3 minuter, då han hade berättat att, ja våran andra tränare hade försovt sig oc hdet tog 3 minuter att tala om. Så de restrerande 25 minutrarna ägnade jag åt att kolla på vilka delar av huvudet jag kunde balansera min klubba, lyckades i pannan, på min platta fläck typ mitt på huvudet (tror att jag kan ha trillat på den för den är helt rak, något fel är de ju) på mustaschfläcken (ja asså mellan näsan och överläppen) på hakan om jag lutade huvudet bakåt och en liten stund på näsan också!

"Alla känner apan, apan känner ingen"

 

Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0