Den med ryktet om Domeij..

Tjenna !

Ryktas om att Gunnar Domeij ska tillbaka till högsta serien i innebandy, kan detta vara sant? :). Min stora idol Domeij! Hela baksidan av min dörr är prydd av denna man, nej jag är inte besatt eller vad man ska kalla det, men fick ca 68 idolbilder av Micke Hill (de hade blivit över efter en säsong tror jag), han tyckte jag skulle ha dom och då är det ju nästan oförskömt att inte sätta upp dom någonstans.
   Har faktiskt träffat Gunnar en gång, och har nog aldrig varit så nervös som då! Stod och skakade och presenterade mig själv som Caroline, hur ofta händer bara det liksom?

Dagen började med utvärdering av innebandyn där alla är rädda för at tskriva dåligt om dom läser, men vad ska man med en utvärdering till ;). Hade kunnat gå på ca 30 minuter men våran instruktör är ju ingen Usain Bolt precis så ALLTING går i en bortamputerade ben 87årings tempo.

Ikväll blir det träning igen inför måste matchen mot KFUM Malmö på lördag!!!

"Tänk först, handla sen"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0