Den innan DM..

Tjenna !

Klarade av gympasset med Hitler idag. Goo! Fast jag har iofs ont i baksida lår. Vet inte vad jag gjort. Kanske har något att göra med när jag ramlade ner för trappan, vet inte, men hoppas inte på det. I vilket fall så fick jag köra mitt eget pass idag utan att Hitler påpekade minsta fel och seriöst, han kan inte ens mitt namn efter över 1 år, härligt intryck man gjort där alltså. Men som sagt det är ju inte styrkelyftare jag ska bli :P hehehe.

Ikväll blir det DM-match, men eftersom mina tvåföljeslagare till forwards är skadade och sjuka, hur ska livh-hansen-lyck kedjan se ut utan livh och lyck ?  ja, det här blir problem. Men det löser sig nog ändå! Möter Schelin o´co från Skillingaryd :) Skojj!

Blir att skriva tal fram till samlingen, weeej kul, jätte verkligen!

"What goes around comes around"

Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0