Den i stan igen..

Tjenna !

Har kommit in till stan igen. Var en pärs att ta sig ifrån landet. Usch fick gå hela den långa vägen till stationen. Men har faktiskt hunnit med mycket idag. Har löämnat min ipod hos bror som skulle till Skellefte, han åker dit för att kolla på hockey, haha ja! Så skulle egtnligen bott hos honom den här helgen och tagit hand om katten, men lillebror ville så gärna ha den hemma så det blev som han ville. MEn var ändå där borta, han lärde mig hur alla TV, dator, TV-spel fungerar, men givetvis glömmer jag bort det så fort han satt sin fot utanför dörren. Så när jag ätit upp deras Kaktus/Lime sorbet så beger jag mig hemmåt igen istället. Och möts av en mor jag inte set på en vecka som det första hon säger är "Du vet at du inte får äta på ditt rum", ja väldigt rolig tatt träffa dig igen också!

Imorogn får jag träffa Fluff igen :) Och har undertiden jag varit sjuk kommit fram till att Fluffy heter den trehövdade  hunden i Harry Potter och de vises sten, och Fluffy Meowington heter Monicas gamla katt i Vänner. Ja, det är ett älskvärt namn Fluffis!

På söndag blir det match, eller jag får sitta på läktarenb efter sjukdomsveckan! :(.. Men hoppas att jag kan hjälpa till at tbidra med något ialf!

"Always look at the bright side of life"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0