Den efter sprutan..

Tjenna !

Ja, nu har även jag fått svininfluensan sprutad i mig. Det gör förbannat ont i armen och min kroppstemepratur höjs för varje minut. Det ser inte ljust ut för religionsdagen som jag annars längtat till så mycket imorgon, host! ojdå, börjar nog bli sjuk på riktigt.

Det tar ca 15 minuter att gå hemmifrån till vårdcentralen och med tanke på att det ÖSregnade och jag blev jätteblöt, så tyckte jag väldigt mycket synd om mig själv. Så skickade ett sms till pappa som varit på utvecklingssamtal och frågade om han kunde köpa glass på hemvägen. För det är jag ju liksom värd nu efter allt. Jo men då har han köpt PISTAGE! Äckligaste glassen någonsin. Jaja, det är tanken som räknas men nu kan jag ju inte äta någon glass ändå¨. Och kunde inte med att låta honom åka tillbaka att köpa ny, trots att han erbjöd sig. Tro det eller ej, men jag har faktiskt ett samvete.

"Gör det du tror på och låt ingen stoppa dina drömmar"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha pistage kan va de äckligaste!!

Tog också sprutan igår, har dock inte fått såå ont i armen än.. men det kommer väl. :P

2009-11-19 @ 09:21:53
URL: http://emmajacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0