Den där jag inte är på humör för info..

Tjenna !

Jo, det fortsätter detta pågående klagandet om information och layout. Och jo jag vet jag borde sluta och vet ni vad? Det ska jag också :). Läser ändå 50 poäng över och dagens lektion gick återigen ut på att färga texten röd och blå och gul osv.

I vilket fall, dagen började inte lysande, pappa komemr in halv 7 i mitt rum, men Caroline, skulle inte du med 6.54 tåget? eehh, joo. Grejen är den att jag måste gå strax innan halv 7 hemmifrån för att hinna med tåget. Men det löser sig, pappa ilar iväg och skjutsar mig till stationen, får väl hoppas att han hann till jobbet (A). Sen innebandy, och VARFÖR får kan aldrig jag och Fluffer få spela tsm ? Jag lackar sönder på det! Och sen när vi spelar gör jag 2 mål innan jag går över till andra laget, borde inte de målen följa med mig då?? Så nu förlorar mitt senaste lag istället... lackar ju ännu mer och värre blir det när vi kommer till infon och har suraste läraren som skäller ut, ja K exempelvis när hon tryck enter. NI FÅR ALDRIG, ALDRIG trycka enter, nehe men då  SKA VI "ENTRA" hela den här lektionen...

Ja, det är inte lätt. Och tillråga på allt, det märks ju att man bor på landet när det börjar lukta gödsel överallt där man går.. jag lider med mig, det gör jag verkligen..

"Se det positivt"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0