Den där jag fortfarande inte är frisk..

Tjenna !

Får ursäkta för bloggtorkan de senaste dagarna. Men har legat i hög feber, hosta huvudvärk och ja det är inte allt, men ska inte dra upp alla krämpor som en gammal pensionerad gumma. Idag har jag varit på vårdcentralen och fick den otrevligaste doktorn jag någonsin haft. Okej har typ vart hos doktorn 4 gånger men ialf. Snackade bara massa skit, komme rinte ihåg namnet på honom men tänkte bara på raggmunk när jag såg det. Han kom med den väldigt nyfunna upptäckten va att jag har astma, nehe? säger du det?. Efter att pappa tjatat lite fick jag ta prover. Blodprov, seriöst, jag har FOBI för nålar i armvecket. Sprutor är inte jättefarligt men att ta något i armvecket det är en sån där fri zon. inget får vara där. kan inte ens klia mig själv i armvecket. Men trots att jag satt och skakade lyckaeds han (nu en annan som var snäll) tillslut hitta ett blodkärl, i den andra armen. Så det var dubbel skräck att ta i båda. usch! Men har inte lunginflammation ialf. det är ju alltid något.

Hoppas bara att jag blir frisk till i helgen. Kanske kan få vara med på bänken. Om inte annat kan jag nog kolla på matchen ialf.


"Man njuter inte av att vara frisk förräns man är sjuk"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: emma

du måste bli frisk nu hansen, saknar dig!

2009-11-24 @ 14:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0