Den där jag är tillbaka i skolan..

Tjenna !

Japp, då var man tillbaka i skolan igen efter 11 dagars frånvaro, men det har dock inte varit de 11 bästa dagran i mitt liv, för jag har inte kunnat träna! :(.. Men kul att träffa lla kompisar igen. Och nästan alla kom ihåg vad jag hette efter denna långa vistelse hemma.

Idag är somsagt trä´ningen inställd, väldigt onödigt om någon frågar mig. Så det blir att vara hemma hela dagen och plugga istället. Saknar idrottshuset, det är som ett andra hem annars.. Men imon smäller det igen :).. Då ska jag ha putsat och slipat min älskade Chill så att det öses in assist poäng. (Mycket roligare att göra assist än mål, kolla bara på min statistik ;D haha).. Sen är det herrmatch efter, roligare att kolla iår när de vinner med jämna mellanrum ialf. :P hehe..

"Tro inte på allt du ser, och bara hälften av vad du hör"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0