Den där jag är hemma från skolan..

Tjenna !

Fick feber igår efter den där sprutan. Så det blev till att stanna hemma idag från skolan. Vilket man inte brukar vara ledsen över. Men med tanke på att det var religionsdag idag och provet är imorgon skulle jag nog behövt gå. Fattar verkligen inte islam, inte kristendomen heller för den delen. Bara massa namn, Markus, Lukas, Johannes, vilken viktigt person har hetat Caroline då? Är lite osäker på sånt här men finns Gud så är det nog faktiskt en tjej. För hur ofta kan killar göra två saker samtidigt? Om det var en kille skulle han inte kunna ha hand om hela världen. Men alla har ju rätt att tro olika.

Angående dne fruktansvärda glasshändelsen igår, så åkte pappa in och köpte en ny glass til mig. Tycker verkligen om att vara bortskämd ibland. En Ben & Jerry Boheimian Raspberry, min favorit :) Så gårdagen var inte helt förskräcklig trots de andra tragedierna. (sprutan, vilse, feber, nationella)

Idag blev det scones till frukost framför P.S I love you. och tårarna slutade inte rinna förrän en kvart efter filmen. Okej att jag fortfarande gårter till Lejonkungen, High School Musical och Harry Potter, men den här är faktiskt riktigt sorglig.


"Visa din glädje, du har rätt att vara glad"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0