Den där jag är GRYM på volleyboll..

Tjenna !

Dagen började med idrott och volleyboll, och vi alla vet ju att det är en av mina allra starkaste sidor. Blev indelade i lag och självklart kommer jag och Lina i samma lag. Det låter ju bara vinst så fort man hör det. Och ja, vi vann finalen med ca 11 bollar/poäng hur man nu räknar. Och Jag fick bollen över nät i serverna :) Känner mig väldigt stolt över mig själv. Sen att de kom i nät några gånger, ja det är inte så viktigt. Men jag offrar mig och har stora skrapsår över hela knäna (som om jag inte hade det innan efter inenbandyn) och ja någon gång kom bollen över nät då också. Roligaste var ialf när Patrik kommer i full fart, ska ta bollen, så jag backar och JAG får skiten! Ja, sen kanske det inte direkt var så han tolkade det, backningen låg på ca 2 cm.

Sen var det talet, och mot förmodan det gick faktiskt bra. Eller hade ju Stora G som satt och storböla tillsammasn med K. Så jag får faktiskt vara nöjd!

Ikväll blir det Hovslätt-? med Jossan och Fluff! :)

"Tro inte på allt du hör och bara hälften av vad du ser"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: mathilda

det var ett sjukt fint tal Hansen. jag är imponerad. börjar nästan snyfta lite när ja bara tänker på de.

2009-11-13 @ 22:23:11
Postat av: Hansen

Haha man tackar :) Ditt tal var med sjukt bra :)

2009-11-13 @ 23:16:00
Postat av: josse

ditt tal var sinnes fint hansen, man blev rörd och din dikt slog allt! Skriv den här så man kan läsa den igen :D PUSS

2009-11-14 @ 20:29:35
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0