Den där det är söndag..

Tjenna !

Ja, tro det eller ej, men det har redan gått och blivit söndag. Imorgon börjar ännu en hel skolvecka :/. Igår var det match, vi förlorade med 5-3 och det var inte rättvist alls. Med tanke på att vi hade 5 skador innan matchen och sen när vi kommer ner har en glömt matchtröja! Ja, så då får vi ändra om ännu mer. Själv fick jag gå ut som forward och den andra femman var det en annan center som fick gå ut som forward, så vi hade två kedjor med 4 centrar. Haha, fast värst var ändå i Dumleslaget för två år sen när vi hade tre centrar i ena kedjan. Det blev en ganska defensic kedja av någon anledning ;).. 

Idag blir det till att kolla på FBC Gbg - Husqvarna med Fluff och hoppas Jossan följer med. Hur hon mår en dag som denna är inte givet. Men det är som det är ;D.

Till Josse som frågade efter dikten, ni andra behöver inte läsa den, och om ni gör det, tänk på att jag skrev den til lett nationella för att det skulle passa i texten och sånt, skratta inte ;D

Det är viktigt att ha vänner

ATt med några kunna dela allt man känner

Att på några kunna lita till 100 %

Att med några kunna göra allt utan att det känns spänt

För varje dag kan jag gå med trygghet till skolan och hem

Jag har inte en bästa vän, jag har fem

Vänner och kärlek tillsammans gör en glad

Utan den ena, blir det som en blomma utan blad

För ett sms och hjärtat slår en volt

Ja, det rusar iväg snabbare än Usain Bolt

Jag ser att avsändaren är du

Är tillsammans med vänner och har aldrig varit lyckligare än nu

Trodde aldrig man kunde känna såhär

Trodde aldrig man kunde vara så kär

I kärleken är jag fånge men ändå så fri

För i all framtid kommer det att vara vi

 

"När du är så trött att du inte orkar gå ett steg till, då har du bara gått hälften så långt av vad du klarar"

 

Caroline Hansen  


Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha ja jag hade gärna hängt med, om ni hade frågat

2009-11-15 @ 23:35:15
Postat av: Hansen

Men Jossan, vi pratade ju om det efter matchen mot Göteborg, trodde du fattade att du skulle hänga med då ;) heheh

2009-11-16 @ 09:49:54
Postat av: Jossan

Ahaa då förstår jag, men nej jag fattade inte det då (var nog alldeles för stressad över hur jag skulle hitta hem från torpahallen) haha

2009-11-16 @ 12:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0