Den med V.Ä.N.N.E.R..

Tjenna !

Hade egentligen inte tänkt att skriva något inlägg idag. Det blev ju hela två stycken igår och får ju inte överarbeta bloggen. Får ju inte göra livet surt för er mina fans heller att ni missat ett inlägg bara för att det är första gången på två dagar ni loggar in. Ska skärpa mig nu. Jag lovar. Försöker komma tillbaka till den gamla hahansen stilen med, den kommer och går, men det är sarkasmen jag vill ska bestå.

Ialf, seriöst. Vad hade livet varit utan vänner? Ja, Georgssson, ta åt dig hur mycket du vill, men jag menar tv-serien. Chandlers alla skämt, jag skrattar så jag gråter. Kan nästan alla hans repliker utantil vid det här laget. Rachel, bortskämda Rachel "Daddy bought me a boat, I was sad becouse my pony was sick".  Ross, med världens tråkigaste dinosaurie och historia historier "aaaand thaaaat waaaas theeee stoooory ooof the draaaadle". Pheobe, knäppa Pheobe "He´s your lobster" och Monica med sin städmani, hon dammsuger dammsugaren med en liten dammsugare "if only there was a smaller one to clean this one with". 

"Lev livet och låt leva"


Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0