Den med cykelturen..

Tjenna !

Började dagen med tacos :) Mmm, sen blev det nationella i engelska. Jag redigt bra för mig Paige och Carro faktiskt. Oväntat bra, heja oss ! Sen innan träningen skulle Lyckan Kryckan komma förbi lite. Vi slog våra kloka huvuden ihop och tog cykeln till träningen. Och nu ska jag chocka er allihopa! Jag ska Inte göra Lyck till syndabock :O (Även om vi alla vet att det alltid är hon som är de men de tar vi någon annan gång)

I vilket fall, började med att jag skjutsade och efter 100 meter så är vi igång och börjar trampa. Det är jag som vajjar från sida till sida och gör så att cykeln vinglar något otroligt och det är mitt fel att vi nästan kör in i en stolpe, tant, vägg, grop etc. Sedan går vi över till dagens hjälte: Lyck. Nu är det hon som ska trampa. Och återigen, det är jag som gör så att vi vinglar från sida till sida och kör av cykelbanan ett flertal gånger, nära på att cykla in i allt och alla. Det är mitt fel att det går så sakta då jag sätter ner fötterna för att jag vinglar så mycket och inte vill ramla. Förlåt Lyck, jag gjorde verligen mitt bästa !

Vi kommer ialf fram oskadda, trots att jag var nära på att förstöra allt för oss !

"Hoppet är det sista som lämnar människan"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: lyck

nu blir jag orolig på riktigt, visserligen är jag glad för att jag slipper bli syndabock. men du verkar ha dratt på dig nåt hemskt, det är då inte ofta du rent av sågar dig själv så här hansen.. inte likt dig min vän. ! hahah men kul omväxling för mig då haha :D

2009-05-18 @ 22:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0