Den innan rix..

Tjenna !

Sista dagen i frihet Hansen, hur känns det? För jävligt rent ut sagt! Jag har kommit in i min 18-års kris, gjorde det i tisdags. JAG HAR INTE GJORT NÅGONTING SOM TILLHÖR BARNDOMEN. ex:

*Plockat smultron och satt på ett grässtrå
*Byggt en koja i ett träd och lekt där under en hel sommar
*Klättrat i ett hög träd
*Ramlat ner från ett högt träd
*Ätit så många mjukglassar att jag spyr
*Åkt pulka ner för en gräsbacke på sommaren
*Suttit bakom en buska och kastat snöbollar på en buss

ska jag fortsätta?

Ikväll blir de RIX m.m. Imorgon fyller jag 18 barre !

"Ta till vara på tiden du har, det är inget som går i repris"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0