Den efter helgen..

Tjenna !

Fredagen var underbar !. Okej inte skolan, men som sagt man kan inte få all här i livet, för som föräldrar säger när man är liten, har man aldrig tråkigt så uppskattar man inte att ha kul, jaja. På kvällen var jag hos K! Åt marängswiss, jämför man med marängswiss så är allt annat äckligt ! Spelade även LIPS ! Jag är Kung på det, fick hela hälften så mycket poäng som K, det är jag stolt över ! Sen en tredjedel av vad Lill-Carro fick! Grymt bra, ska nog bli sångerska, söka till Idol ialf. Kan garantera att jag kommer till juryn, för så dålig är jag!

Skulle försöka ta oss in på Centan sen. Och ja, det gick ju som det gick. Inte bra, vi fick inte komma in, det är Inte Okej! Så jag satte mig i en bil som ingen mindre än Sofia Andersson körde! Hej dubbla säkerhetsbälten och hockeyhjälm! Vi körde ut till Världens mest ljuvliga plats, HABO! Där ja, vi fick reda på vart alla kommunens pengar för (ja ska man kalla det förstörelse?) läggs på! Dock somnade jag sedan på hemvägen och kunde inte uppleva sightsingen genom Jönköping, illa Hansen, inte Okej!

"Man uppskattar inte det man saknar det"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0