Den efter Coffe18 år..

Tjenna!

Ja, det har ju hänt en del kul sen jag skrev sist. Var på HV J20, alltid lika underhållande, synd bara att de har hjälmar för annars är ju hockeykillar ett släkte för sig själva. När de sedan åker runt och tacklas för ingen nytta alls, ja då ör ju himmelen nådd.  När de vinner så är det ju ännu bättre för då, ja blir de väl glada eller nåt antagligen.

Sen var det ju även Coffes 18-års fest. Japp, började på dagen när jag mötte Carro i stan där hon kom med våran skida. Inslagen och allt. Sedan köpte vi tre rosor som jag Carro och Paige skulle ge. Kan ju säga att vi fick en hel del blickar på oss, snälla någon har ni aldrig set ten inslagen skida innan? :O. ja halledudandedej.
Sen när vi kom hem till mig fixade vi till den lite, satte på ett busskort, svettband, skrev ett rim och sen tyckte vi att det passade om han fick lite glidmedel också.

Ja, har nog inte så mycket mer att skriva. Ska försöka komma in i den gamla rytmen med, känenr att jag tappat flytet.. Kan inte heller fatta att jag är så sjukt osmart ibland. Fick ne hv-biljett idag och den tackar jag nej till för att jag inte hade någon att gå med. HEJ HANSEN det är 7038 på matchen du känenr nog någon där !

"Viljan att bli bäst är den största talangen"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0