Den där Hansen berättar lite om sin helg..

Tjenna !

Min helg har varit, ja lite annorlunda kanske man kan uttrycka det, fast ändå inte. I lördags så jobbade jag på Fair Play som spelades i Jkpg. Dömde lite och så. Kan ha blivit några fel somdlut något mål här som kanske inte skulle varit godkänt och några mindre genomtänkta frislag kanske. Men jag gjordemitt bästa och det är det som räknas ! Sen mitt på dagen så får jag springa till idrotthuset för att få mat men får inget så då måste jag springa till mcdonalds oc hsen tillbaka till kålgården. Jag hann till min match!. Där jag sedan lägger telefonen och mamma ringer 22 gånger så att det låter smurfarnas låt över hela hallen med. Trevlig paus underhållning!
  Hade även en mycket underhållande resa ner. Tur att man är brilijant, det kan man roa sig långt på (detaljer kommer senare när min kära hjärna har kommit på hur jag ska lägga upp det för er, trogna läsare, men det påminner lite om situationen mellan monica/chandler vs. rachel/phoebe/joey "they don´t know, that we know, that they know that we know that they know)

Söndagen skulle jag jobba lite i kära Göteborg. Kommer helt ny till en glasskiosk och det börjar bra. Inte en kund på 2 timmar, sen skulle jag smaka 40 glassorter kl 10 på morgonen också. Inte alltför gott. När jag väl började komma in i det att göra kulor, så kommer som ska 3 kulor i rån (det svåraste att göra) och första gången får jag slänga glassen för en glasssort hade blivit fel i tillverkningen så den var jätte svår att göra kulor av. Så då blev det helt fel, andra gången lika dant, tredje gången funkar det. Och när jag då  sätter glassen i den där hållaern som finns innan kunden betalar, då åker de två översta kulorna av. och hamnar på disken. Jag trodde gubben skulle dö av skratt,

Dagen avslutades med att jag är på Göteborgs centralstation och ser inte glasdörren tan går rakt in i den och får svin ont i näsan. Folk tittar på mig som om jag vore från Jönköping eller något ( och ja det är jag iofs)

"Kärt barn har många namn"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: Sanna

Din blogg är underhållande Hansen, haha

2009-03-30 @ 18:46:25
URL: http://sannahelgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0