Den där Georgsson är, ja den hon är..

Tjenna !

Dagen har varit.. hmm.. underhållande. Började med företagsekonomi där Georgsson visade sin stavningstalang; "gammla" "hur stavas Coca Cola" o.s.v. Sen följde mattelektionen. Där jag misstolkas av Paige och Fia, var något med Gud och att han skulle komma till mig eller något. Underhållande i vilket fall. Sen är det våra kära mattelärare också. "ssssssssssssssssssssssscccccccccccccccccccccccccccchhhhhhhhhhhhhhhhhhh" i ungefär 3 minuter. Och nej vi slutar inte nu kl 11.49.53 vi slutar 11.50.00. Ja, det är som det är. De kan vara rätt roliga faktiskt, när de börjar slå på sig själva eller säger ett JÄTTE ROLIGT matteskämt "aaa, men sen var det en som trodde att man kunde använda phytagoras sats och yttervinkelsatsen för att få fram topptriangelns hypotenusa" HAHAH, kul jag skrattar ihäl mig. Verkligen.

Efter det så följde maten! Allas våran favoritpunkt på dygnet. Paige är min bror! I vilket fall så var dte en stackars tjej som hade en gurka på jackan. Den satt fast, någon hade väl kastat den på henne eller något. Då säger Georgsson, "du där i blå jacka, du har en gurka på ryggen" (inte tyst nej hon skriker) Stackarn hela matsalen tittar på henne när hon tar bort den" Efter den bravaden behövdes det lite sömn och det fick jag på svenskan innan Kajsa smäller handen i bordet så jag flyger va stolen.

Ja ni ser ju hur vi har det på Sanda!

"En gång är ingen gång, två gånger är en gång för mycket"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0