Den under sports camp..

Tjenna !

Tro det eller ej, men jag fick lite tid över så kunde sätta mig framför Julias dator lite. Tack! För jag menar annars måste jag GÅ! upp till vårat kansli. Jätte långt är de. säkert 700 (k)m. Och det hade inte vart roligt, INTE roligt! I vilket fall, här i norrköping, de dystra minernas stad så rullar allt på. Passport (de man måste ha för att överhuvudtaget kunna göra någonting) tappas bort, väskor glöms, men har en go grupp, killarna sköter sig hyfsat än så länge!

Vad händer för övrigt då?
Jonte glömmer sin kladd-choklad-deg-muffin-smul-vad det nu var kaka i ugnen, Julia ska ta ut den med en blöt disktrasa, bra! Inte alls varmt och kakan, ja den blev JÄTTE god!
Aron kan inte hålla sin afötter i styr och fäller allt och alla vilket gör att undertecknad utanför matsalen med brickan i handen flyger fram landar på knäna glider 5 meter, men brickan klarade sig ialf.
Sebbe N- Fett!
Sebbe H, ja vad ska jag säga. Hämnden är ljuv!

"Ta inte livet på för stort allvar, du kommer ändå inte ur de levande"


Caroline Hansen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag glömde ju inte kakan :D, jag hade ju tiden :D HAHA

2009-06-28 @ 21:12:37
Postat av: Hansen

Hahah, aaa den var faktiskt jävligt god, men de kan jag ju inte erkänna på bloggen ;)

2009-06-29 @ 10:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0