Den med packningen..

Tjenna !

Idag har dagen bestått av PACKNING, eller ja den senaste kvarten har bestått av de ialf. Åker ju dit solen aldrig skiner.. Norrköping. Trevligt trevligt ! . Så nu är typ allt de klart i vilket fall så jag belönade mig med en marabou och lite V.ä.n.n.e.r. för det var jag värd tycte jag. Har dock lite sprall i benen efter att jag inte har tränat något idag :S Illa Hansen, jag menar nu har det ju gått en vecka sen jag inte tränade sist!


Imorgon blir det midsommar någonstans, K:s sommarstuga ialf! Var den nu någonstans ligger, utmed 18s busslinje enligt g-sson! Det kanske är en hemlig överraskning, vi kanske inte alls ska till sommarstuga hon kanske ska ta oss till flygplatsen ( 18 går dit, tror det elelr ej) och åka till typ AUSTRALIEN eller nåt ! Vem vet :O

"Gammal är äldst"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0