Den innan SportsCamp discot

Tjenna !

Det är i slutet av veckan och ja vad händer? Jo min hämnd mot Sebbe H har snart kommit igång. Ska bara kolla vad det är jag ska hämnas med. Hmm, tufft alltså men jag har rätt att hämnas. Igår snodde han först min kudde för att sedan idag väcka mig tandkräm över ansiktet, fuska i singstar och när jag väl somnar en förmiddagslur och sover min skönhetssömn så blir jag nersprutad med vatten!

Uppdatering kommer, ikväll är de disco och det kommer bli såå kul ! Alla ska vara på sina rum kl 23.30! GRATTIS TILL OSS LEDARE !!!

"Skjut inte upp något till morgondagen som du lika gärna kan skjuta upp till i övermorgon"
Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0