Den efter streethockey..

Tjenna !

Spelade streethockey idag på innebandyn. Och har man själv inte den stora äran att få åka med självaste Josefine Ohlsson i egen hög person på tåget in. Vill ni ha hennes autopgraf kan jag mer än gärna fixa det för en lagom summa. Kul ialf, och när team Jossan+Hansen spelade tsm var det lek på gång 9-1 stod det efter ca 5 minuters spel (och ja menar då gick vi på halvfart). Sen var jag tvungen att ha samtal med coachen, fick reda på mitt taktikarbete, ojdå MVG +, de får väl duga,försöker sänka min krav på mig själv ! Tillbaka ut på planen tyvärr hamnade jag och Jossan inte i samma lag så ja, då blev det rätt jämnt !

Fick även massa fina presenter idag :D Av Jossan fick jag en vattenflaska där det stod massa, Typ att 9 är bästa numret, men ja de är ju av Jossan så förväntade mig inte mcyket annat. Ja menar spelar ju inte såp stor roll vem man frågar nr. 26 vinner rätt överlägset som bästa nummer. Sen fick jag "Hansen präsident" av Jonna :) Blir nog inte att jag dricker det, men flaskan ska sparas!


"always look at the bright side of life"

Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0