Den efter Lovisa 18..

Tjenna !

Japp då var det dags i helgen igen. Nu var det Lovisas tur att fylla 18, grattis grattis!. Så det blev en kväll hos henne igår. Vilken förrätt, annanas, melon, jordgubb och massa frukter jätte fint uppskurna och ja Lovisa hade ju faktiskt skurit vindruvor till salladen. Samtalsämnet var Stina att hon kan alala streckkoder på äggen, viktig info verkligen. Nu vet jag vem jag ska gå till i en nödsituation då jag inte vet vad hektopriset för granny smith äpplen är eller om jag vill veta streckkoden till 12 pack ägg! TACK! Sen under maten så börjar det med att Palmen slänger physalis lite överallt och förstör skinkan. Bra att du är snart 18 och kan ta mat med en gaffel! Sen är dressingen ny så då öppnar Carro den, och nej inte skruvar hon på korken ordentligt inte, så när jag ska skaka flaskan som man alltid gör, jo men då kommer de ju dressing över hela duken! Bra jobbat ! Palmen blir inte frisk från detta sen utan det hänger med henne hela kvällen.

Medan de andra dansar och sjunger och ja fråga mig inte vad så har jag och Fluffer lite roligt för oss själva! En lek som som ja sen kom vi fram till att den som vann förlorade, så ja reglerna var inte så genomtänkta kanske. Sen godiskastning och ja båda vann ju blev det! Sen sista då ska man översätta en låt från svenska till engelska eller tvärtom här komemr ett utdrag klarar ni dom?


One elephant balanced on a little little spiderytraaad

Hmmmmm (en stad) in my heart, let me sing it noow

Under mit paraply ply ply ply

Sen tänkte lyck översätta happy birthday och ja, hade nog inte kunnat lista ut den

oh what a wonderful day (tog vi nog 7 gånger)


Sen stan då mötte "austin" och jo jag har fortfarande massa sugrör i håret!


"Under himlen tillhör vi alla samma familj"


Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0