Den efter inlines..

Tjenna !

Ja då så! igår skulle vi (jag carro emma j jossan och beng) spela inlines eller åka streethockey eller.... Först åkte vi till sanda och skulle spela, men de var upptaget av några och när de sen skulle gå kom några som bokat planen. Och vi kände att nej vi ville inte möta dom. Även om vi teknikmässigt låg på samma nivå så jaa, thörnberg, ledin och co, ligger lite för fysikmässigt. Så det blev att ta bilen till KFUM. Jag är glad att jag åkte med Emma då man efter att ha åkt med Jossan har stora men. Inte lätt man kommer i chocktillstånd!

Väl där jo det gick ju bra, jag och Jossan är de rättmätiga vinnarna eftersom vi är de enda som vann när vi var två i ett lag. Go oss! NHL nästa! Ohjaaa! Men det var kul man fick se tunnlar, vändningar, fall över sarg m.m. Snygg stil du hade där Beng!

Sen efter ett tufft pass bestämde vi oss för att åka ner til lAlcamo och ta en sallad. Där nere fanns även Johanna. Hela "middagen" kan beskrivas som att Jossan tror vi andra är dumma i huvudet. Med kommentarer som
"Asså jag vet vad jag vet"
"Asså alla fattar inte hela, utan ni fattar halva och tror ni fattar men fattar inte att ni ska fatta lite till"

Jo Jossan, VI FATTAR PRECIS!

"Det behövs styrka för att visa sin svaghet"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: Jossan

HAHAHA

2009-06-08 @ 20:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0