Den efter biobesök..

Tjenna !

Dagen idag började med skola!! Gaaah det var länge sedan man var tvungen att gå till skolan. Det tog på psyket måste jag säga. Vi fick rensa ut skåpen. Gud vad mycket kul man hittar där inne. Eller ja kul och kul varför sparar man på allting egentligen? Har jag inte använt där under tiden vi jobbat på de varför ska jag använda de sen :S Det hela lyftes ialf upp av Mathildas underbara hembakta kakor!Det blev så att säga lite mer Mmmm i livet. Inte nog med att vi var tvugna att städa skåpen. Vi skulle ha betygssamtal i psykolagin OCKSÅ! Helt sjukt de där! Och våran skånska lärare är lite svår att tyda tur att jag förstod de tre stavelserna M-V-G! nästan bara så att det skulle e migg ett mvg.

Sen bio med min lilla Fluffer. Vi såg natt på museet 2! Oh inte illa. Små Einstein dockor (nej inte en flera och de går med på att det finns flera Einsteins) berättar pi 3,141562545 tror jag, nu måste jag kolla upp bara för att och ja det var ju hyfsat nära ialf 3.141592653. Jaja, mycket mer, den var rätt rolig om mna är på rätt humör, annars tja den får två HANSEN av mig! IM BACK.....AAALIVE.. aaahh Scaaary :O

Kom och tänka på en sak idag när jag såg alla "kärlekspar" ute i underbara Jönköping..
Det finns den rätte för alla, och min har redan hittat sin, GRATTIS till dig du måste vara lycklig.

"Man lever inte för att äta utan man äter för att leva"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0