Den där jag är hemma efter Sports Camp..

Tjenna !

Kan inte börja med att beskriva hur tomt det känns att vara hemma igen. Att inte ha någon som lurar en att man är målad i ansiktet (så att man står som ett fån och försöker tvätta bort de, men det är ju inget där) Ingen som lurar en att ens säng är full av chokladsmet, hur ska jag klara mig? Jag får helt enkelt gå ut och ta en runda frisbeegolf, för det är där jag har hittat min talang. Snygga kast, stabil hållning, grym var jag! Skulle vi hunnit färdigt rundan hade jag nog haft ungefär dubbelt så mycket som Sebbe, men ja mest poäng gäller i golf och i singstar är det minst. Synd om stackaren som alltid fick förlora.

Måste bara skriva om Ted(+D) Ohlssons Pokerspel (Traditionella Chicago)
-Någon som har något?
Ted: Jag har par i spader

Matte: Ted jag ser dina kort
Ted: Okej, ska vi byta?

För det första kan Ted inte blanda, men han ska dela ut själv, och vi säger att man delar ut ett kort i taget till alla, alltså går laget runt. Sen när vi alla har bytt en gång så ska han dela ut nya kort.
Ted- Jaha, Sebbe hur många kort ska du ha?
Sebbe: 3
Då börjar han att dela ut laget runt till alla och tre kort!

Ted: Vad ska du ha?
Sebbe: Ett öppet
Efter att ha sett ut som ett frågetecken i 30 sekunder så frågar han
Ted: Ska man visa alla kort i sista omgången?

Lägg till på detta att han pratar sjuuk skånska då han kommer från "höööllleeviiijjjkkoeoen" (Höllöviken)

"Utsidan ger insidan en chans, insidan ger utsidan sin glans"


Caroline Hansen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0