Den efter Halmstad..

Tjenna !

Fick ett sms i onsdags kväll som löd "Imorgon avgår tåget mot Halmstad kl 08.32" Missa det inte. Nehe, okej tänkte jag, får väl hoppa på det då! Så åkte ner och träffade Kajsa och Paige nere vid stationen, Carro kom med ett annat tåg. Förvånande nog hade hon tydligen fått springa till tåget och hennes mamma hade fått kasta in hennes väskor. Jaa kan man kalla det tidsoptimist eller finns det något värre ord ? Carro och Carro räcker väl kanske med att säga. Btw så räcker sömn långt då jag, Kajsa och Paige sov oss gratis mellan Smålandsstenar och Halmstad. Bra gjort!

Väl nere i Halmstad sov vi hos Kajsas syster. Stackaren hon åkte 15 mil för att sova för att vi "körde" ut henne. Men det löste sig, och hon sov hemma andra natten :). Men så, vad har vi gjort ? Vi har tagit lite kort, blivit dyngblöta, tagit lite mer kort, ätit lite, druckit lite mer, tagit lite kort, spelat hockey, sparat massa pengar, tagit lite kort. Ja det är väl ett sammandrag av allting. Nere vid hamnen fanns det två ställen där man kunde skjuta hockey mot mål, på första stället vann Kajsa några pennor och sudd, medan jag vann en halsduk. På det andra stället vann Paige en brassestol, en matchtröja, Carro vann en t-shirt, en keps och en matchtröja, jag vann en SIGNERAD matchtröja!

Tåget för jobbi Göteborg avgick 07.32 i morse, somnade 03.50 någonting igår kväll!

"Varför ha en bästa vän när man kan ha flera?"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0