Den där allt är åter till det normala..

Tjenna !

Nu behöver ni inte oroa er längre. Allt är som det ska vara! JAg är tillbaka framför tangenterna för att skydda varumärket hahansen. Nej, men ärligt talat så gjorde lilla Fluffer ett bra jobb och det bär emot att säga det, men det kan nog bli fler inlägg av henne i framtiden.

Så ska jag nu berätta den rätta (min) sida av historien. Börjar med att Lyck skriver ett sms som jag väntat på i 5 hela veckor nu! "Jag ska hem från stugan idag". Det var efterlängtat kan jag ju säga :) . Så då sätter jag mig i bilen, pappa kör från Göteborg, lika pratgöad som vanligt. Sen kommer jag hit och välkommnas med öppna armar. Blev en del "catching up", åh gud var klitchig jag var där. Sen blev det matlagning. Och vad borde vi ha lärt oss vid det här laget, Hansen+Lyck = inte alltid säkert, Hansen + Lyck + Matlagning = förädelse är ett snällt ord. Men ja det blev ätbart. Men sen så, då går vi vidare till GIRLS, alla tjejers skräck. Jag ska behöva berätta mina innersta hemligheter. Och ja, det behövde jag, och jag kan avslöja dom för er med. Min favoritfärg är röd, jag svarade blå först men ljög och ja, det är inte lätt att veta själv ibland. JAg fick även klart för mig att jag inte har pojkvän (definitionsfråga tycker jag dpck, jag och Zac är tillsammans, bara det att han inte vet om det) och ja, det går att fråga om det är något mer. Och på frågan om jag kommer svara. så ja troligtvis, men ärligt, nja det kan jag väl inte rikitgt svara på.

Nu är det House som gäller, och vågar jag titta, nja asså det ör lite som med beck och wallander, är man två är det okej, men själv, nej jag tror in te det. Och nu har jag problemet om att våran kladdkaka är slut, annars kan man koncentrera sig på den. Den blev faktiskt god förretsen. Det kunde man inte tro, blandning i en matberedare och ja det att vi två bakade, så utomordentligt skulle jsag vilja kalla det !

Imorgon bär det av til lGöteborg kl 06.00 startar resan!

"En god gärning är aldrig gjord förgäves"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0