Den med nyårslöftena..

Tjenna !

Japp, så var det ju ett nytt år igen :). WoHo! Eller nått..
I vilket fall nyår blev väl sådär lyckat, kunde blitt bättre kanske men jag hade kul ändå :). Och jag firade ju inte direkt med någon sjuk person xD HAHAH !! 

Nyårsaftons citat:
"Häll inte sprit i blommorna då blir dom ju höga" (fast jag fick förklara skämtet 3 gånger men det är ju roligt :D )

Men nu brukar man ju ha nyårslöften med. Så vad ska jag ha ..?..

[ ] Äta mindre godis/choklad
[ ] Spela mindre TV-spel
[ ] Kolla mindre på V.Ä.N.N.E.R.
[ ] Ta skolan på mer allvar

Ne va fan, vem försöker jag lura ? Jag klarar ändå inte av det där. De får nog bli till att ta fram andra mål.. typ ...

[ ] Klara lego Batman på x-box
[ ] Ta SM-guld
[ ] Vinna serien
[ ] Slå Sofia Andersson i något som jag kan leva på länge!

HA ETT UNDERBART 2009 ! Jag vet att jag kommer ha det om inte någon FÖRSTÖR!!!

"Bättre att ångra något man gjort, än att ångra att man inte gjorde det" (Kloka Lill-Carro är i farten)

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0