Den med körkortskursen..

Tjenna !

Jahopp, så ca två år efter att man har åldern inne att gå kursen, så har även JAG sovit mig igenom en 3,5 timme lång powerpoint redovisning. Väldigt kul och intressant och hade gått dubbelt så fort om inte körkortsinnehavare sedan 25 år tillbaka hade ställt massa frågor. Man tycker ju att de ska ha lite erfarenhet.

Så nu får jag peppa upp mig själv lite med V.ÄN.N.E.R. och eftersom min Ben and Jerry tog slut i morse så får jag nöja mig med iste, yummie !

"Tänk inte mer än du behöver"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: Sanna

Livet e hårt ibland. Speciellt när man ska ta körkort!! =(

2009-01-26 @ 23:52:50
URL: http://sannerligen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0