Den med harpan..

Tjenna !

I väntan på bättre tider får det gamla att sätta fart igen. herr patiens HARPAN !. Inte för att jag vill skryta (haha JO det vill jag) så är jag KUNG på harpan (på Kung suger jag dock, kan inte reglerna). Tidsfördriv som tidfördriv liksom. Tror att jag ska våga mig på Spindelharpan snart med. Kanske kan hjälpa mig att pricka av något från min nyårslista. Sofia kommer troligtvis inte ens våga sig in på spindelharpan så det slår jag henne i :D.

I måndags var det att gymma
I tisdags var vi grymma
I onsdags var det Guitar Hero
I torsdags var man zero
I fredags tog vi tre poäng
I lördags var man innebandydräng
På söndag blir det Grimslöv hela dagen
Nästa vecka blir det till att fylla magen



"You´re one in a million, once in a lifetime"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: fia

jag är kuuuung på harpa ;) vi ska nog allt ta en match så ska du se plutten;) jobba lite åt mig på matten idag är du snäll så ses vi på torsdag! love<3

2009-01-28 @ 08:08:21
URL: http://sofiajustsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0