Den med JUL..

Tjenna !

Det har inte ens kunnat undgå Johanna Johansson att det är JULAFTON idag. För många årets bästa dag. Kanske inte min bästa dag men absolut en av mina favoriter. jag menar typ 4 paradis askar står på bordet, det är ju underbart. Ser granen med kortet av mig själv i stjärnan, i år så ligger även snön så glänsande vit ute i trädgården. JULSTÄMMNING gott folk!

Dagen kommer se precis ut som alla de 13 andra gånger jag firat med bara pappas sida. vaknar upp runt tio, får årets Kalle Anka pocket, (kunde inte vänta till Kalle på TV när jag var mindre, har nu på senare år dock lärt mig att behärska mig). Äter frukost, macka med överbliven skinka sen gårdagen. Runt halv ett åker vi till pappas frus syster. Kl 15.00 är det endast jag som sitter klistrad framför Tv:n och Kalle Anka. Innan jag ca 16.05 går ut för att ta på mig tomtedräkten och lura stackars barnen. Sen öppnas alla paket, mitt kommer nog gå väldigt fort, fast tror inte jag får själva paketet förrän imorgon. Men det spelar ingen roll, omväxling förnöjer så att säga ;).

CAROLINE HANSEN ÖNSKAR ALLA EN RIKTIGT GOD JUL ! <3

"Det vatten du hämtar ur bäcken lär dig känna källan"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0