Den med hur gårdagen såg ut..

Tjenna !

Hur såg då gårdagskvällen ut. Ja, kan ju inte säga att jag minns i detalj precis hur det var, men men. Lite kommer jag ihåg ialf :)

Kommer till Fia ca kvart i sju någongång. Hade tänkt köpa sprite/fruktsoda på vägen, och var hade jag tänkt att dte skulle vara öppet på juldagen vid den tiden ? Ja, man upphör aldrig att förvånas över sig själv. Sen går det inte så lång tid innan vi drar till centrum och tar stämpel. Ryktades om att det skulle vara 20 på centan, men såg inte något folk för alla kära 91er! Men det är ju gott, för då känner man ju ialf igen någon. Men eftersom det var typ kl 20, så drog vi tillbaka till Fia. Köpte en pizza, svingod och inte alls så att man hade kebabsås över hela sig.

Nu börjar luckorna komma. Vi drack kanske lite för mycket. Jag vet att jag nog gjorde det ialf. Vi drar ner till centrum och de första man träffar är Jossan och Sara :). Det var skoj, Jossan är alltid lika kul och Sara med och de hade ett reserverat bord, eller Josefine G hadse det, men jag ändrade så at tdet stod Josefine Ohlsson istället. tyckte det såg bättre ut. Sen kom Nicke, Jossans lillebror, och bjöd på dricka. När den var uppdrucken såg jag Felicia utanför, och det var med nöd och näppe jag kom ut till henne. Sötis!

Sen upptäckte jag kvällens problem. JAG HADE TAPPAT MITT GARDEROBSKORT! och där i hade jag mina nycklar. Hur ska jag komma hem. De i garderoben kunde inte göra någonting. Vilket jag förstår. Så stod utanför garderoben i 1,5 sen gick jag upp igen. Då kom brorsan, jessica (inte Fluff, utan brors flickvän) och min kusin. Ibland tycker man faktiskt om sin bror. Fick låna hans jacka. Så frös inte sönder ialf. Men de gick efetr ett tag men jag hade kvar hans jacka. Men eftersom jag inte fick ut mina grejer och var tvunbgen att vänta till stängning så lackade jag och köpte en kebab på kebab-baren, där satte jag mig själv men sen började prata med en som var i precis samma sits så då satt vi och snackade sen kom några av hennes kompisar. Kul, det var en kille i 20-års åldern. Jag sa att jag spelade i JIK, det kom på tal. Det första ahn säger, ja ni är rätt bra men ni måste ju börja ta poäng på bortaplan. Ofta någon har sådan koll (vi har dock tagit poäng på bortaplan, kryssade mot Engelholm senast)

Idag ska jag äntligen köpa ny jacka! Sen lämna tillbaka Patriks till honom innan vi ska ner och planera nyår!

"Det som inte dödar dig, stärker dig"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: Jossan

haha, vet du vad sara gjorde då? hon hade lagt sin garderobslapp i jackan i garderoben haha

2009-12-26 @ 19:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0