Den innan Lucia..

Tjenna !

Då vart det dags för luciafirande i skolan. Kul! Verkligen något man ser frame mot. Iår har jag tom missat om man kan rösta fram Sandas lucia. En kille blev det förra året, ska ju tydligen vara jämställdt eller något. Men får jag vara tomte tros? Nej för fan, ska vara tomtemor isåfall.

Det blev vinst igår :). Vann med Utklassande 2-1 mot Värnamo :P. Hehe. Ingen bra match alls av oss, men vi vann och det målet de gjorde, gjorde de på straff(de får en eftersom de spelar en div lägre). Så vi släppte inget i spel. Min egen insats kan ju inte direkt rosas men sånt är livet. Gör det bra mot Engelholm istället :)


Västerås och innebandy VM imon. Lite pinsamt att en som är Yngre än mig är med, men sen är hon ju en talang utöver det vanliga med så det får väl godtas ;). Haha

måste rusa till  bussen nu..

"Bränt barn skyr elden"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0