Den i skolan..

Tjenna !

Jobbig dag i skolan. Slutar nämligen EFTER lunch. Det borde inte vara lagligt. Usch! Men morgonen var bra ialf. Småmålsturnering på innebandyn och lag Hansen (eller ja mitt lag kanske man ska säga istället) vann mot Lycks lag :) förvånande, nja inte direkt va ;). Så nu är Lacke Lyck i farten igen. alltid lika underhållande. Bör även säga att vi vann tre matcher av tre! Viktigt faktiskt!

Är just nu fortfarande i skolan och väntar påatt ta kort till klassboken. Alltid lika taggad för att ta kort.. ääähhiiuhgsgs, (det ska likna ett spyljud eller liknande). Jobbigt läge, men min trognaste kompanjon Chill! är med mig ialf. Hon ska vara med mig på ett av korten ialf!

Börjar även jobba idag. Jippie!!!!!! och har matte-c prov imon ÄNNU MERA JIPPIEE!!!

"Att försvara ett fel är att fela igen"

Caroline Hansen



Kommentarer
Postat av: Anonym

va inte så kaxig..

2009-12-02 @ 14:37:29
Postat av: Hansen

Är kaxig när jag ve tatt jag har rätt till att vara det ;)

2009-12-02 @ 23:24:28
Postat av: Anonym

dock så hade ni ju inte en flygande målis som kapade benen på en när man la straffar ha? ha? (:

2009-12-04 @ 14:39:17
Postat av: Hansen

Haha, exakt, man får ju välja sina tillfällen här fick hon ju gå ut hur långt hon ville dvs att det blev ungeför til landra målet :P hahaah

2009-12-04 @ 14:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0