Den efter dubbelvinst..

Tjenna !

Sista dagen för året på jobbet är gjord. Får se om det blir något jobb i vår, hoppas få in några timmar iallafall. Det behövs ju alltid lite pengar så att säga ;).

Gick upp en sväng på a6 utan hopp om att hitta något vettigt att ha på sig till imon, men tro det eller ej, och inte bara nog med att jag hittade något, det var på rean för halva priset! Se där, ibland ska man ha tur. Nu var det inte precis en sådan jag ville ha, för den jag ville ha var svart men det var samma modell och i någon röd färg. Men det duger för mig :).

Ikväll var det också match, Mullsjö AIS stod för motståndet och det var även idag som El Canon mot Lyck skulle avgöras, den andra i uppsättningen som jag hoppas att det blir fler av. För övrigt så vann jag första rundan El Canon. Matchen gick riktigt bra för oss, vi vann med 7-1 och även jag lyckades snubbla in ett mål, Frida spelar fram mig till öppet mål och till och med jag lyckas få in den. Var forward igen vilket är mycket roligare än center :P.

Hur gick då El Canon, jo jag gick segrande ur striden med förkrossande 9-4! "malligt leende" som Fluff uttryckte det så vackert! Så är obesegrad i denna tävling! Viktigt är det! :)

Imorgon är det nyår!

"Som man bäddar får man ligga"

Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0